_________________ NOWE,PIEKNE,CUDOWNE FORUM VETO
[b][color=orange]Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba
robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o
sprężynę w materacu.[/color][/b]
Ciekawie, nie powiem.
[b]BonuSS,[/b] jak długo grasz?
Ja osobiście teraz ćwicze nad takim graniem, jednak jeszcze nie umiem zasuwać tak palcami i narazie umiem zagrać tylko 'Sto lat' i 'Wlazł kotek na płotek
Ale akordami umiem więcej
_________________ [color=red]Sometimes I feel like there is no hope for me at all
But after while I am laughing loud because I love
So many things in my life I do appreciate
All of the moments I'm sure I won't ever forget[/color]
Szczerze ?? NIe wiem czym oni siepodniecają. Urywasz kazdy dźwięk. MOże nie jestem profesjonalistą, ale mam brata - gitarzyste i coś o tym wiem. Jesli mam byś szczera, to nawet ćwiczeń mojego brata przyjemniej słuchać.
A pozatym nigdy nie umiesciłabym na internecie czegoś, co jest naprawdę dobre. To tak, jakbym ja umieściła na internecie filmik, na którym byłby pokazany ktrok podstawowy do samby (trzy kroki) i to na dodatek żle zatańczone technicznie...
_________________ [color=violet]Ja szukam w moim śnie
Gęstych traw, kołyszących o zmierzchu.
Ogrodów pełnych kwiatów
Pełnych kwiatów
Po deszczu...[/color]
mazzy na kogoś kto gra ponad rok i jest samoukiem chyba mam się czym pochwalić.... po za tym filmiki nie są do chwalenia a pokazania kilku osobom zainteresowanym. Pomysł puszczenia ich na Forum padł od kogoś innego:)
btw. pisałem wcześniej że urywam dźwięki więc mnie nie oświeciłaś.
_________________ Nauczyli nas regułek i dat,
Nawbijali nam mądrości do łba,
Powtarzali, co nam wolno, co nie,
Przekonali, co jest dobre, co złe.
Odmierzyli jedną miarą nasz dzień,
Wyznaczyli czas na pracę i sen.
Nie zostało pominięte już nic,
Tylko jakoś wciąż nie wiemy jak żyć.