Wysłany: Czw 14 Lut, 2008 10:56 100 dni rzadu Tuska
jakoby iz wlasnie wczoraj stuknela okragla studniowka wladzy mamy juz jakis przedsmak najblizszych lat pod rzadami PO..
co sadzicie o wladzy Tuska i jego ekipie:)?
jak ja oceniacie:)???
czy Polacy dokonali wlasciwego wyboru 21 pazdziernika???
czy PO utrzyma sie do konca kadencji:)?
Ostatnio zmieniony przez dziabot Czw 14 Lut, 2008 10:57, w całości zmieniany 1 raz
Ja bym wolała żeby Tusk był prezydentem, a nie Kaczyński. Nie wiem czemu, właściwie nie znam się na polityce, ale wydaje mi się być jakiś taki bardziej rozgarnięty.
_________________ ^^ And when you walked you always - turned every head! ^^
[quote]Ja bym wolała żeby Tusk był prezydentem, a nie Kaczyński. Nie wiem czemu, właściwie nie znam się na polityce, ale wydaje mi się być jakiś taki bardziej rozgarnięty[/quote]
Dokładnie.
I nikt by nie uciekał na jego widok (chyba)
Jakiś taki normalny, ludzki jest, a nie xD
_________________ [color=gold][b]Pozostajesz na zawsze odpowiedzialny za to, co oswoiłeś.-Mały Książę[/b][/color]
[quote]Ja bym wolała żeby Tusk był prezydentem, a nie Kaczyński. Nie wiem czemu, właściwie nie znam się na polityce, ale wydaje mi się być jakiś taki bardziej rozgarnięty.[/quote]
To tym bardziej powinien pozostać premierem, bo w tym kraju premier liczy się bardziej od prezydenta. Tusk powinien się cieszyć, że dwa lata temu przegrał z Lechem, bo teraz pojawiałby się jedynie na bankietach.
_________________ I belive I can fly I belive I can touch the sky
Prawo powinno być jak płot: żmija się prześlizgnie, tygrys przeskoczy, ale bydło nie przejdzie - przysłowie chińskie
[quote="DominoDancing"]Ja bym wolała żeby Tusk był prezydentem, a nie Kaczyński. Nie wiem czemu, właściwie nie znam się na polityce, ale wydaje mi się być jakiś taki bardziej rozgarnięty.[/quote]
a dla mnie zdecydowane nie!!!
rzad pod jego wladza jest strasznie nieudalny
i dobrze ze na niego nie glosowalam gdyz musiala bym sie przyznac od osobisto- politycznej porazki