PORTAL
                                   FORUM
                                ALBUM ZDJÊÆ
                             U¯YTKOWNICY
                          FAQ   BBCode
                       STATYSTYKI
                    DOWNLOAD

Forum Dyskusyjne

Forum Dyskusyjne na-koñcu-jêzyka.pl - Forum, obok którego nie przejdziesz obojêtnie!

Szukaj • Grupy • Rejestracja • Zaloguj

Poprzedni temat :: Nastêpny temat
Przesuniêty przez: Ksiê¿niczka
Pi± 01 Sie, 2008 07:34
zdrada w zwi±zku partnerskim
Autor Wiadomo¶æ

licencjat 
niemowa

Wys³any: Wto 17 Cze, 2008 21:51   zdrada w zwi±zku partnerskim

witam serdecznie!
Jestem studentk± socologii, piszê pracê dyplomow± na temat zdrady w zwi±zku partnerskim i proszê Was drodzy internauci o pomoc. chodzi tylko o odpowied¼ na kilka pytañ, mile widziane za równo opinie jak i opis w³asnych do¶wiadczeñ. Oczywi¶cie jeste¶cie w 100% anonimowi (dlaetgo prowadzê badania internetowe :) . Oto pytania (ka¿de z nich traktujcie jako osobny problem):

1) Czy uwa¿asz, ¿e do¶wiadczenia seksualne (b±d¼ ich brak) partnera z wcze¶niejszego zwi±zku moga miêæ jaki¶ wp³yw na pojawienie siê chêci zdrady u niego? Przyk³adowo czy osoba bez do¶wiadczenia mo¿e chcieæ zdradziæ w celu sprawdzenia "jak jest z innym" lub czy osoba z do¶wiadczeniem mo¿e chcieæ zdradziæ z powodu "moja partnerka/ mój partner jest zbyt ma³o do¶wiadczony"?

2) Czy po¶rednim powodem prowadz±cym do zdrady partnera mo¿e byæ brak umiejêtno¶ci wzajemnej komunikacji (nieumiejêtno¶æ rozmowy z partnerem) oraz czêste u¿ywanie nieodpowiednich zwrotów w stosunku do partnera (np. "ju¿ mi siê nie podobas ztak jak kiedy¶")?

3) Czy monotonia i rutyna w zwi±zku mo¿e byæ powodem zdrady partnera?

4) Czy niedopasowanie seksualne partnerów (czyli inne preferencje seksualne) mog± byæ przyczyn± zdrady?

z góry dziêkujê za odpowied¼ i pozdrawiam :-)

garbatypajak 
noob

Wys³any: Pi± 20 Cze, 2008 16:10